fredag den 4. juli 2014

Zinkspande fra Anettes flora

For et par uger siden spottede jeg to zinkspande til salg på en haveblog.

Det var hos Anettes Flora, som jeg kender ganske glimrende - altså bloggen. Jeg faldt pladask for spandene og tjekkede af nysgerrighed, hvor butikken mon lå. For sjov - den viste sig at ligge blot en spytklat (næsten) fra mine forældres hus.

Næste dag skulle jeg rent faktisk på besøg hos mine forældre, da min far havde været så sød at tilbyde at læse fysik med min eksamensramte datter, og på vejen slog vi et sving indenom Anette.



Spandene stod der endnu og viste sig at være gamle baggårdsskraldespande fra Randers - lidt sjovt. De skulle med hjem og vi lavede vist begge en fin handel.


Anette havde nu også andre mange fristende zinkbeholdere, men jeg holdt mig til formålet. Flot ikke!


Nu står de herhjemme hos mig og huser dahlia 'Arabian Night'.

Anette, tak for handlen!
Mon ikke vi ses igen. I IRL.

Og til dig -
Rigtig god søndag.

4 kommentarer:

  1. Ih, hvor er de fine! Jeg har aldrig været forbi Anette IRL - men kender også hendes blog og kunne godt tænke mig at se Anette og hendes butik :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er da super lækre. Var lidt i tvivl om de passede ind i haven, da jeg jo mest har terracotta, beton og kurv. Men det gør de :-) Rigtig fine. Og det var hyggeligt at besøge den lille butik IRL.

      Slet
  2. Hej Lone!
    1000 tak for den fine omtale, og for handlen, er glad at vi begge er tilfredse, og at de også passer ind hos dig:-) kunne jo let være muligt at at mødes i virkeligheden igen.
    Mange hilsner og god søndag fra Anette

    SvarSlet